Donder
Re: Donder
Ja dat voelt toch anders, ook al is dat al vreselijk, laat staan wanneer je weet dat er niets meer op te halen valt. Ik heb echt met je te doen Trea.
En wat gaan jullie nu doen eigenlijk?
We nemen helaas niks in huis. Willen eerst genieten van de rust die we nu hebben, niet constant aan denken om oppas voor de fret te regelen als we weg willen/moeten.
Volgend jaar rond september/oktober gaan we lekker naar Gran Canaria ( zijn dan 5 jaar getrouwd) en daarna kijken we misschien of er een geschikt pup op onze pad komt. Willen dan heel graag een bino dame. Ondertussen gaan we hier in huis dingen doen, zoals het laminaat vervangen. Dus gaan we maar genieten van andermans fretten via verhalen en foto's hoe moeilijk ook.
Volgend jaar rond september/oktober gaan we lekker naar Gran Canaria ( zijn dan 5 jaar getrouwd) en daarna kijken we misschien of er een geschikt pup op onze pad komt. Willen dan heel graag een bino dame. Ondertussen gaan we hier in huis dingen doen, zoals het laminaat vervangen. Dus gaan we maar genieten van andermans fretten via verhalen en foto's hoe moeilijk ook.
Ik snap het hoor En lekker vooruitzicht die vakantie
En vanwege dat ze het niet weten er nu speelt onder de fretten speelt natuurlijk ook een rol.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik ken het gevoel maar al te goed Trea
Ik ben nu een paar maanden fretloos maar het gemis wordt alleen maar groter.
Geen idee of het echt zal wennen, maar ik wil in elk geval ook 6 oktober afwachten alvorens wij een beslissing gaan nemen.
Intussen probeer ik te genieten van de vakantie fretjes die nog gaan komen, daarom doe ik de spullen ook nog niet weg.
Nogmaals heel veel sterkte!
Ik ben nu een paar maanden fretloos maar het gemis wordt alleen maar groter.
Geen idee of het echt zal wennen, maar ik wil in elk geval ook 6 oktober afwachten alvorens wij een beslissing gaan nemen.
Intussen probeer ik te genieten van de vakantie fretjes die nog gaan komen, daarom doe ik de spullen ook nog niet weg.
Nogmaals heel veel sterkte!
Dankjewel.
Ik merk wel met sommige dingen dat je zoiets hebt o hier zo Donder zo en zo op reageren.
Ik ben ook benieuwd naar 6 oktober en twijfel nog om dan alsnog te komen
En of we het wel zolang vol om fretloos te zijn
Ik merk wel met sommige dingen dat je zoiets hebt o hier zo Donder zo en zo op reageren.
Ik ben ook benieuwd naar 6 oktober en twijfel nog om dan alsnog te komen
En of we het wel zolang vol om fretloos te zijn
Ik zou wel komen naar de lezing hoor, misschien helpt dat je een beetje om een beslissing te nemen.
- yvonne
Ik zou zeker komen Trea, ik denk dat het belangrijk is om alles uit eerste hand te horen en idd wat Marjan zegt, om weloverwogen een beslissing te kunnen nemen voor de toekomst.
Heb ondertussen al een kaartje besteld weet alleen niet meer welk emailadres ik in heb gevuld.
Ook hier nog heel veel sterkte gewenst met het verlies van Donder...wat een gemis
Een huis zonder fret is zo kaal en leeg, maar ik snap jullie overwegingen ook heel goed.
Je krijgt vandaag antwoord Trea Het is zeker belangrijk om naar de lezing te komen, juist als je overweegt om ooit wel weer een fretje te willen nemen.
Een huis zonder fret is zo kaal en leeg, maar ik snap jullie overwegingen ook heel goed.
Je krijgt vandaag antwoord Trea Het is zeker belangrijk om naar de lezing te komen, juist als je overweegt om ooit wel weer een fretje te willen nemen.
Dankjewel. Merk nu wel nu ik weer aan het werk ben dat het gemis wel groter is
Wat een vreemde gewaarwording jullie zonder fretten. Sowieso stammen we uit het tijdperk dat jullie kooi altijd met 4-6 fretjes gevuld was dus ik vond het mindere aantal ook al wennen. Laten we hopen dat er goed nieuws uitkomt 6 okt. Helemaal niet over twijfelen, gewoon gaan! Belangrijk om met eigen oren te horen wat er gaande is en wat onze toekomst wordt.
Ja zo heb je ons leren kennen inderdaad.
Bedankt voor jullie lieve kaart, doet ons goed
Als het goed is komt Donder deze week weer thuis en dan komt hij bij Bliksem in het urn dan zijn ze weer samen
Bedankt voor jullie lieve kaart, doet ons goed
Als het goed is komt Donder deze week weer thuis en dan komt hij bij Bliksem in het urn dan zijn ze weer samen
Ergens voelt het toch weer fijn als ze thuis zijn. Voor mij geeft dat rust.
Sterkte
Sterkte
Nog veel sterkte met het verlies van Donder!
Dankjewel.
Donder is weer thuis en weer samen met Bliks. Ze hebben nu samen een halve plank boven de tv waar de urn op staat en wat andere dingen van hun
Donder is weer thuis en weer samen met Bliks. Ze hebben nu samen een halve plank boven de tv waar de urn op staat en wat andere dingen van hun
- yvonne
Fijn dat Donder weer thuis is. Nogmaals sterkte!
Blijft zo heftig
Fijn dat hij weer thuis is