Spugen, niet lekker zijn..
Re: Spugen, niet lekker zijn..
Oh gelukkig, dat klinkt toch alweer wat positiever. Ik lees telkens dit topic met angst en beven maar kan nu gelukkig weer even opgelucht ademhalen. Ik duim dat ze nu echt gaat opknappen.
Ah liefff, ik ga ook hard duimen. Al die zorgen, ben gelijk weer 2jaar ouderMarjan schreef:Oh gelukkig, dat klinkt toch alweer wat positiever. Ik lees telkens dit topic met angst en beven maar kan nu gelukkig weer even opgelucht ademhalen. Ik duim dat ze nu echt gaat opknappen.
Klinkt bekend, ik ben ook vervroegt grijs geworden door de fretten.
Haha grijs was ik al, nu trekt het naar omlaag, de rimpels komen al..
Heb inmiddels weer een berichtje terug gehad van Hanneke, omdat het nu wat beter gaat wachten we het af en blijft de afspraak voor de 13de oktober staan... En ja ze zegt, het braken is een gevolg van haar maagdarm ontsteking. Nala heeft een behoorlijk probleem hiermee wat dus veel tijd kost om stabiel te krijgen.
Ik ga nu hard duimen dat ze stabiel blijft...duimen jullie mee..
Ik ga nu hard duimen dat ze stabiel blijft...duimen jullie mee..
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Fijn dat het weer wat beter gaat.
En ja, ik duim zeker heel hard mee!
En ja, ik duim zeker heel hard mee!
Ik duim ook mee!
Hier draaien ze ook overuren!
Fijn dat het alweer wat beter gaat! Hier draaien de duimen ook volop voor stabiliteit bij Nala
Lief dank jullie wel, ze is nog steeds stabiel, ze neemt trouw haar medicijnen en daarna eet ze haar bakje waltham helemaal op en ze speelt er weer op los. (Duimt hard verder)
Kijk, dat horen we graag!
Go Nala!
Nog steeds niet meer gespuugd?
Nee ze heeft nog steeds niet gespuugd, ze gaat weer lekker..
Keurig, inmiddels weer een prima afstand om te kunnen zeggen dat ze er weer vanaf lijkt te zijn dan
Hope so...de zorgen zijn er nog steeds hoor. Ze trilt nog wel erg met het eten..en haar poepjes zijn heel wisselend.
Weet iemand wat voor poepjes een waltham patientje mag hebben?
Bij haar is het voornamelijk lichtbruine prut en af en toe groen en dan weer gelig vogelzaad..
Weet iemand wat voor poepjes een waltham patientje mag hebben?
Bij haar is het voornamelijk lichtbruine prut en af en toe groen en dan weer gelig vogelzaad..
Waltham maakt het lichtgekleurder, maar niet vogelzaad. Vogelzaad betekent een opnameprobleem. Je geeft geen slecht merk voeding en in haar geval is het niet tijdelijk denk ik? Dus een darmen opnamecapaciteit verstoring. Ze is al onder behandeling bij de Frettenkliniek dus daar doe je al alles aan.
(zelfde geldt voor Eureka trouwens, hoop het er ook vanaf te krijgen)
(zelfde geldt voor Eureka trouwens, hoop het er ook vanaf te krijgen)