. Ik zal later deze week wat foto's maken van de ingerichte FN en natuurlijk van niemand minder dan Harmke
. Ik zal later deze week wat foto's maken van de ingerichte FN en natuurlijk van niemand minder dan Harmke   .
 . . Ik zal later deze week wat foto's maken van de ingerichte FN en natuurlijk van niemand minder dan Harmke
. Ik zal later deze week wat foto's maken van de ingerichte FN en natuurlijk van niemand minder dan Harmke   .
 .

. Het blijft lastig. Iedere ochtend als ik wakker word is het eerste waar ik aan denk 'snel Harmke haar meds en brij geven'. Als ik thuis kom kijk ik stiekem toch nog elke keer als eerst in de hoek waar haar FN stond en als ik naar bed ga betrap ik mezelf erop een schijnbeweging te doen richting de plek waar haar FN stond. Ook blijven we 'voozichtig' lopen in de woonkamer (want Harmke kan ineens voor onze voeten lopen), is het nog steeds vreemd dat er geen schot meer staat tussen de woonkamer en de keuken en is het vreemd dat de woonkamer niet ligt bezaaid met knuffels en speeltjes. We moeten het nu 'maar' doen met de mooie herinneringen die we aan haar hebben.
. Het blijft lastig. Iedere ochtend als ik wakker word is het eerste waar ik aan denk 'snel Harmke haar meds en brij geven'. Als ik thuis kom kijk ik stiekem toch nog elke keer als eerst in de hoek waar haar FN stond en als ik naar bed ga betrap ik mezelf erop een schijnbeweging te doen richting de plek waar haar FN stond. Ook blijven we 'voozichtig' lopen in de woonkamer (want Harmke kan ineens voor onze voeten lopen), is het nog steeds vreemd dat er geen schot meer staat tussen de woonkamer en de keuken en is het vreemd dat de woonkamer niet ligt bezaaid met knuffels en speeltjes. We moeten het nu 'maar' doen met de mooie herinneringen die we aan haar hebben.   Foto's en video's blijven pijnlijk, maar het is ook heel erg fijn om haar te zien. Zeker filmpjes waarop je haar hoort en ziet lopen door de woonkamer zijn erg fijn en pijnlijk tegelijk. Och, wat mis ik het geluid van haar pootjes op de vloer.
 Foto's en video's blijven pijnlijk, maar het is ook heel erg fijn om haar te zien. Zeker filmpjes waarop je haar hoort en ziet lopen door de woonkamer zijn erg fijn en pijnlijk tegelijk. Och, wat mis ik het geluid van haar pootjes op de vloer.

. Zelfs Hanneke vond het bijzonder: nooit gehapt, ook niet toen Hanneke meermaals moest prikken en aan haar moest frunniken toen ze een weekendje was opgenomen i.v.m. acute galwegverstopping. 4 jaar lang heeft ons huishouden eigenlijk om haar gedraaid. Elke dag begon met haar en elke dag eindigde met haar. We gaan een mooi schilderij laten maken door een vriend van me in een heel aparte stijl; witte achtergrond en veel kleuren. We laten het jullie zeker zien als hij af is!
 . Zelfs Hanneke vond het bijzonder: nooit gehapt, ook niet toen Hanneke meermaals moest prikken en aan haar moest frunniken toen ze een weekendje was opgenomen i.v.m. acute galwegverstopping. 4 jaar lang heeft ons huishouden eigenlijk om haar gedraaid. Elke dag begon met haar en elke dag eindigde met haar. We gaan een mooi schilderij laten maken door een vriend van me in een heel aparte stijl; witte achtergrond en veel kleuren. We laten het jullie zeker zien als hij af is!

Ik ben ook heel benieuwd
 Ik ben ook heel benieuwd