Maar goed, hiermee is er wel straks een einde aan de zebra''s en wasbeerhonden die tegenwoordig ook al op Marktplaats staan..

Dat bedoel ik.... het gaat niet werken zoMaartje schreef:Haha, moet er niet aan denken dat ik voor Zusje een vergunning krijg en voor Raaf niet. Of andersom.
En aangezien ik samenwoon, moeten we allebei dan een vergunning of is het per huishouden?
Ze zijn misschien degene met de grootste mond, maar ze zijn niet de enige die bepalen. Zij krijgen natuurlijk wel alle uit- en overschot aan exoten binnen. Ik dacht overigens dat hun fretten naar Frettig Gestoord gaan voor herplaatsing. Maar ze komen om in de degoe's, skunks en wasberen. Dus ik kan me voorstellen dat zij hier bovenop zitten.Marjan schreef:Ik ben alleen niet zo blij met de inmenging van stichting AAP. Die vinden al heel lang dat een fret geen huisdier is, heb ik die malloot zelf horen verkondigen op de televisie jaren geleden, dat is ook de reden dat ik nooit donateur ben geworden van die gasten.
Jij een vergunning voor Zusje,dan krijg ik hem wel voor RaafMaartje schreef:Aah, zo'n overzichtje is wel handig!
Haha, moet er niet aan denken dat ik voor Zusje een vergunning krijg en voor Raaf niet.Of andersom.
En aangezien ik samenwoon, moeten we allebei dan een vergunning of is het per huishouden?
Begrijp mij ook niet verkeerd hoor, ik vind dat deze stichting erg goed werk doet en ze hebben helemaal gelijk om zich hard te maken voor allerlei exoten, die gewoon niet in huis gehouden horen te worden.Birgit schreef:Ze zijn misschien degene met de grootste mond, maar ze zijn niet de enige die bepalen. Zij krijgen natuurlijk wel alle uit- en overschot aan exoten binnen. Ik dacht overigens dat hun fretten naar Frettig Gestoord gaan voor herplaatsing. Maar ze komen om in de degoe's, skunks en wasberen. Dus ik kan me voorstellen dat zij hier bovenop zitten