The story of Nala
Re: The story of Nala
erg mooi zo
Heel erg mooi gedaan
Dank jullie wel allemaal
Nala heeft idd heel veel voor ons betekent en nog natuurlijk..ons eerste fretje en wat een bijzonder fretje was ze..
..dat ik nooit eerder aan fretten ben begonnen, vraag ik me nu zeker af..
Ben zelf niet meer de jongste, maar vind het echt zulke mooie, lieve bijzondere beestjes..
Ik ben vooral heel nieuwsgierig hoe een ander fretje is...en tevens ook best bang dat ik ga vergelijken...
Nala heeft idd heel veel voor ons betekent en nog natuurlijk..ons eerste fretje en wat een bijzonder fretje was ze..
..dat ik nooit eerder aan fretten ben begonnen, vraag ik me nu zeker af..
Ben zelf niet meer de jongste, maar vind het echt zulke mooie, lieve bijzondere beestjes..
Ik ben vooral heel nieuwsgierig hoe een ander fretje is...en tevens ook best bang dat ik ga vergelijken...
Wij hebben in de afgelopen 35 jaar zo'n beetje voor heel wat fretjes mogen zorgen en ondanks dat ze allemaal soortgelijke gedragingen hebben, zijn ze ook echt allemaal anders en hebben een heel eigen persoonlijkheid en dat maakt ze ook juist zo leuk. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je echt gaat vergelijken hoor want elk fretje zal toch gewoon weer je hart stelen, dat is bij ons ook nog altijd gebeurd.
En we moeten nu allemaal even die rare coronatijd afwachten, hopen dat het van het voorjaar allemaal weer wat makkelijker wordt om bij elkaar op bezoek te gaan want je bent hier nog steeds welkom om eens naar Nash te komen kijken.
En we moeten nu allemaal even die rare coronatijd afwachten, hopen dat het van het voorjaar allemaal weer wat makkelijker wordt om bij elkaar op bezoek te gaan want je bent hier nog steeds welkom om eens naar Nash te komen kijken.
Vergelijken lukt ook niet, want elke fret is zo ontzettend anders. En het klinkt misschien raar, maar het kan ook nóg leuker dan Nala, maar weer op een andere vernieuwende manier die je dan weer zal verrassen. Alleen, je eerste oogappeltje wordt het natuurlijk nooit, dat plekje blijft gewoon voor Nala.
Dat is wel fijn dat ze allemaal een eigen karakter hebben...en idd Nala is en blijft ons eerste oogappeltje.
@marjan waar woon jij?
Ik maak zeker een keer gebruik van jullie aanbod
@marjan waar woon jij?
Ik maak zeker een keer gebruik van jullie aanbod
Wij, Marjan en ik, wonen in Amsterdam. Op een chip dus dubbel zo leuk om eens te komen kijken
dat is ook nog redelijk te doen, al ben ik wel een poeperd met naar vreemde bestemmingen rijden
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Eliesja, daar ben je niet alleen in.
Moet alles met OV doen en naar vreemde plaatsen... oh halverwege krijg ik het warm en hoop steeds dat ik nog goed ga LOL!
Moet alles met OV doen en naar vreemde plaatsen... oh halverwege krijg ik het warm en hoop steeds dat ik nog goed ga LOL!
We wonen gelukkig niet midden in de stad dus met een goede routebeschrijving is het makkelijk te doen. En ook altijd parkeerplek zat.
Fretten zijn geen handige hobby als je niet graag ver rijdt
- Helen
- Contacteer:
Nou... zonder fretten naar Beuningen was ook geen plezier ritje, holy shit mensen, kost je een halve dag :-o
Erg he, dit heb ik ook met de tuut en zelfs met navigatie lukt het me om verkeerd te rijden en dan breekt het zweet me uit...Helen schreef:Eliesja, daar ben je niet alleen in.
Pfieuw...want dat gaat mij echt niet lukken..heb dat al in mijn eigen stad..stad rijden laat ik aan mijn man overMarjan schreef:We wonen gelukkig niet midden in de stad dus met een goede routebeschrijving is het makkelijk te doen. En ook altijd parkeerplek zat.
Beuningen...pppfff waar ligt dat dan
Vroeger scheurde ik overal naar toe, zat altijd veel in Almere, maar nu ik steeds ouder wordt slaat de angst me gewoon om de oren..bekende weg tuf ik bijna blind naar toe, maar onbekend terrein..nee dood eng.
Ben dan zo bang dat ik verkeerd rij en meestal rij ik dan ook hartstikke verkeerd
Vroeger scheurde ik overal naar toe, zat altijd veel in Almere, maar nu ik steeds ouder wordt slaat de angst me gewoon om de oren..bekende weg tuf ik bijna blind naar toe, maar onbekend terrein..nee dood eng.
Ben dan zo bang dat ik verkeerd rij en meestal rij ik dan ook hartstikke verkeerd
- Helen
- Contacteer:
Bij Nijmegen ongeveer zeg maar... heul ver weg!
Denk dat je op een gegeven moment minder lef krijgt als je wat ouder wordt?
Als je alles samen doet en samen overal heen gaat en dan ineens zelf en alleen moet reizen dan griezel je er van.
Vroeger ging ik zonder problemen naar Appeltern alleen, werd dan wel vanaf Nijmegen opgehaald. Appeltern is echt een gehucht LOL!
Nala is wel een plaatje hoor... dat smoeltje
Denk dat je op een gegeven moment minder lef krijgt als je wat ouder wordt?
Als je alles samen doet en samen overal heen gaat en dan ineens zelf en alleen moet reizen dan griezel je er van.
Vroeger ging ik zonder problemen naar Appeltern alleen, werd dan wel vanaf Nijmegen opgehaald. Appeltern is echt een gehucht LOL!
Nala is wel een plaatje hoor... dat smoeltje
Grote steden heb ik een hekel aan om te rijden. Zelfs de wegen richting het westen bah! Ze zijn daar zo anders met rijden.
Helen je bent zelfs nog met de trein heulemaal naar Haaksbergen geweest
- Helen
- Contacteer:
Ja schat maar toen was ik niet alleen HAHAHAHA!trea schreef:Grote steden heb ik een hekel aan om te rijden. Zelfs de wegen richting het westen bah! Ze zijn daar zo anders met rijden.
En dat was in 2016 toen was ik ook al wat schijterig hoor maar als je weinig alleen op pad gaat en dan ver moet...
Het heeft er altijd al in gezeten, alleen de routine dingen gingen zonder moeite.
Als je in een dorp woont zal je zoiezo moeite hebben met de rijstijl van stedelingen, die hebben een soort deathwish LOL!
En nu weer terug naar de story of Nala
Haha ben gelukkig dus niet de enige..
En helemaal waar, als we ergens heen gaan rijd mijn man altijd en soms mag ik terug rijden als er weer wat gedronken is .
Mischien moet ik mijn toekomstige lieverd ook wel ergens in Verweggistan ophalen
En helemaal waar, als we ergens heen gaan rijd mijn man altijd en soms mag ik terug rijden als er weer wat gedronken is .
Mischien moet ik mijn toekomstige lieverd ook wel ergens in Verweggistan ophalen