Jaaa dat zijn dé plekjes! Ja jaloerse partners... Fred zijn ogen vallen steeds uit zijn hoofd als Pep zich lekker ligt te wassen op mijn armen. En ik dan plagend; kijk dan kijk danKaren schreef:Heel herkenbaar dat voeten jagen bij de ‘baas’ ...nou ja voeten? Ellebogen, flankjes, kuiten en oren zijn ook altijd lekkere plekjes. Net als de tandjes even in de schedel zetten tussen het poetsen
Rui kan dan flink boos worden, zeker omdat ik met ze knuffel, ze in mijn trui slapen, onder de douche ga met ze en ik geen tandjes krijg.
Maar nu met Skiff heb ik ook mijn match gevonden. Die gaat voor de blote voeten kill bij mij, nog steeds, lol. Hij mag mee onder de douche, maar ik moet hem echt in de gaten houden, want hij bijt gaten in je voeten en kuiten!
Afgelopen jaar was snert voor je, maar er komen weer betere tijden hoor
Ach dus je hebt toch plekjes die hij wel lekker vind hahaha! Douchen met die mormels doe ik niet meer... natte benen en voeten zijn nog lekkerder dan droge
Ja joh, het zal wel een keer goedkomen met alles.
Wilde met de trein naar Delft om meds op voorraad te halen... ben weer terug gelopen. Volle trein
Toen maar gebeld of ze het wilde opsturen, had niet eens zin om te wachten op de volgende. Lijkt wel of mensen nog snel even van alles gaan doen overdag? Volgens die incheck gasten is er zoveel duizend keer minder ingecheckt?
Ik geloof er niks van