Hoop zo dat het goed komt. Zet m op Eureka, de stompies draaien hier..

. Ik heb wel het gevoel om haar er even gewoon doorheen te loodsen ofzo. Beter dat dan dood. Dan maar even wat minder of niet eten, zolang de meds er maar in gaan en dat gaan ze nog steeds keurig. Ze is weer van kooi gewisseld en ontsmet door de start v/d kuur.
 . Ik heb wel het gevoel om haar er even gewoon doorheen te loodsen ofzo. Beter dat dan dood. Dan maar even wat minder of niet eten, zolang de meds er maar in gaan en dat gaan ze nog steeds keurig. Ze is weer van kooi gewisseld en ontsmet door de start v/d kuur.  . Ik ben erg zenuwachtig en heb al vanalles op het aanrecht staan dat met hem mee gaat verhuizen. Aaaah
 . Ik ben erg zenuwachtig en heb al vanalles op het aanrecht staan dat met hem mee gaat verhuizen. Aaaah 

.
 . 
  . Ok wat is lekker want ze likt echt veel haar bek af, zelfs zonder eten, en ze kuchte er zaterdag weer flink op los, maar toch het is een verbetering... Hanneke zei al zoiets, dat het soms juist weer beter gaat op de metrazol, dus laten we hopen dat dat het is.
 . Ok wat is lekker want ze likt echt veel haar bek af, zelfs zonder eten, en ze kuchte er zaterdag weer flink op los, maar toch het is een verbetering... Hanneke zei al zoiets, dat het soms juist weer beter gaat op de metrazol, dus laten we hopen dat dat het is.
 , want hij ging er al vandoor".
 , want hij ging er al vandoor".  dus ik moest er wel om lachen dat hij haar te snel af was
 dus ik moest er wel om lachen dat hij haar te snel af was 
 En fijn dat Eureka weer wat beter gaat. Nu volhouden dit
  En fijn dat Eureka weer wat beter gaat. Nu volhouden dit  

en wat een boefje, maar snap dat het even moeilijk was, maar bij het zien van deze foto’s komt het vast helemaal goed.
  en wat een boefje, maar snap dat het even moeilijk was, maar bij het zien van deze foto’s komt het vast helemaal goed. .
. . Ik mocht de kuur metrazol van 7 dagen 5 dagen maken, maar voorlopig doet ze het er dus beter op met, dan zonder... Ik hou dus gewoon de 7 dagen aan.
 . Ik mocht de kuur metrazol van 7 dagen 5 dagen maken, maar voorlopig doet ze het er dus beter op met, dan zonder... Ik hou dus gewoon de 7 dagen aan.