Hi allemaal,
Nou ik dacht dat ik mijn Nala-tje inmiddels wel zou kennen, maar de laatste dagen vind ik haar anders dan anders..
Ze stinkt nu echt, echt zuur, geen afbak broodjes of knakworst, nee echte zure paardenstront, volgens mijn dochter dan he

ze speelt nog wel, maar in die zin heel afwachtend, ze ligt dan met haar kontje omhoog en het lijkt net of ze met haar kontje aan het schudden is en dan wil ze ineens naar boven, om vervolgens na 5 seconden weer met een spurt naar beneden te racen..en ze wil ook weer heel graag naar buiten, dan zit ze aan de deur te krabbelen..
ook als ik met mijn hand naar haar toe ga, dan rent ze hard weg of loopt achteruit, met aaien hapt ze weer en laat duidelijk merken daar geen zin in te hebben.. dan niet, ze komt vanzelf wel, want ze deelt wel heel graag kusjes uit, mijn halve gezicht, armen en oren moeten eraan geloven en ze zit dan ook heel graag in mijn trui.
Nou kwam Karen al met het idee dat ze mischien met haar hormonen bezig kan zijn, dus de 13 de maar gelijk met Hanneke overleggen wanneer de implantaat gaat komen.
Verder doet ze het aardig, al ben ik over haar gewicht nog steeds niet happy, ze is weer afgevallen. Ze weegt nu 764 gram.
Haar eten eet ze goed en schijt erop los en rent als een dravend paard door de woonkamer, zal niet gek zijn denk ik..maar toch..ben wel blij dat ik over een weekje naar Hanneke kan.