Helaas was de trukendoos niet zo vol en is Nala er niet best aan toe...helaas heeft ze alles nog dus ook de Giardia en nog een bacterie, die de vorige keer niet goed te zien was omdat die giardia er duidelijk uitkwam. Dus de Metrazol die ze daarvoor kreeg heeft zijn werk niet gedaan.. ze wilde best allerlei onderzoeken gaan doen, maar gaf al gelijk eerlijk toe dat we al wisten dat het toch niet goed zit en we haar al die onderzoeken beter konden besparen. Ze vond haar wel lekker actief,
lekker bewegelijk.. dus vandaar toch die 2 maanden en kijken hoe ze reageert op de paromomycine. En mischien de hoop dat ze de bacteriën zelf nog opruimd...ze vond haar ook erg mager, gelukkig nog niet broodmager, wat natuurlijk ook niet goed is.
Had het net echt ff moeilijk, echt sloeg nergens op, maar we liepen net even in de Makro en ik liep even naar de kerst afdeling en ineens dacht ik aan het moment dat ik tegen Nala zei, ben zo benieuwd hoe jij op de kerstboom gaat reageren, jij kleine deugniet...maar mischien maakt ze kerst wel niet meer mee