Max lijkt gelukkig goed te reageren op de tweede Interferonkuur. Waarschijnlijk omdat ik nu niet heb gewacht totdat zijn ontlasting echt heel erg slecht was en ik druppel nu langer dan de eerste kuur. Normaal was het 7 dagen druppelen en dan 7 dagen niet, tot de Interferon op was. Nu had ik met Wendy afgesproken 9 dagen te druppelen en 5 dagen niet. En dat lijkt toch aan te slaan.
Dit was zijn ontlasting op 13 mei, na de eerste kuur Interferon en voor de antibioticakuur in verband met zijn middenoor ontsteking. Dat zag er weer helemaal niet best uit:
Dit was de ontlasting op 28 mei na de AB-kuur, ziet er al veel beter uit:
Een paar dagen na de antibiotica werd zijn ontlasting toch weer slecht (heb ik helaas geen foto van) en besloten we een tweede kuur Interferon te geven. Deze foto is genomen op 16 juni, een paar dagen na de eerste sessie van 9 druppeldagen:
En deze ontlasting is van vandaag en we zitten nog in de tweede druppelperiode, die stopt overmorgen:
Al met al ben ik eigenlijk best gelukkig met het resultaat. Hij begint alweer wat steviger aan te voelen en hij mokt en doet lekker gek de laatste tijd dus hij voelt zich ook duidelijk beter.