Presley en BiBi
Re: Presley en BiBi
Kan me wel beetje een voorstelling van maken
Heerlijk genieten van ze.
Heerlijk Yvonne puur genieten zo.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Presley is al een beetje aan het afvallen, maar Bibi nog niet zo, die wisselt per week met een beetje aankomen en een beetje afvallen Gek beest. Maar ze worden actiever en je ziet ook al vachtverandering. Volgende week gaan ze uit logeren en gaan ze naar binnen, dus misschien zet de rui dan in.
Vrijdag heb ik ze uit voorzorg behandeld met stronghold en daarna was hun ontlasting 2 dagen een beetje pruttig, is dit toeval of kan het door de stronghold komen? Ik heb ze vaker behandeld maar dit nog niet eerder gezien bij ze.
Bibi wilde ook 1x niet eten, de middag na de stronghold behandeling.
Nu is alles weer normaal, maar ik vroeg het me af.
Ik heb bij het kruidvat nieuwe balletjes gekocht, het zijn eigen balletjes voor baby's van fisher price, best stevig plastic,
3 doorzichtige met een nemo-visje erin en 3 dichte, maar wel allemaal met een belletje of een rammeltje erin.
Ze zijn favoriet bij Bibi, vooral door de gele buis en dat maakt lekker lawaai natuurlijk, ook op de bodem van de kooi die van betonplex is hoor je het goed stuiteren (jammer voor de buren, want ze doet het ook 's morgens vroeg, 's nachts en 's avonds laat) Zolang ze niet klagen, laat ik ze lekker gaan.
Vrijdag heb ik ze uit voorzorg behandeld met stronghold en daarna was hun ontlasting 2 dagen een beetje pruttig, is dit toeval of kan het door de stronghold komen? Ik heb ze vaker behandeld maar dit nog niet eerder gezien bij ze.
Bibi wilde ook 1x niet eten, de middag na de stronghold behandeling.
Nu is alles weer normaal, maar ik vroeg het me af.
Ik heb bij het kruidvat nieuwe balletjes gekocht, het zijn eigen balletjes voor baby's van fisher price, best stevig plastic,
3 doorzichtige met een nemo-visje erin en 3 dichte, maar wel allemaal met een belletje of een rammeltje erin.
Ze zijn favoriet bij Bibi, vooral door de gele buis en dat maakt lekker lawaai natuurlijk, ook op de bodem van de kooi die van betonplex is hoor je het goed stuiteren (jammer voor de buren, want ze doet het ook 's morgens vroeg, 's nachts en 's avonds laat) Zolang ze niet klagen, laat ik ze lekker gaan.
Oh grappig, ik zal ook een voor die balletjes gaan kijken bij het Kruidvat.
En ik heb geen idee of ze even beroerd kunnen worden van Stronghold, misschien wel bij wat zwakkere fretten. Want het is natuurlijk toch een giftig goedje uiteindelijk wat door het lichaam wordt opgenomen.
Ik hoop dat het Bibi nu wat beter gaat bevallen de logeerpartij en ben ook wel benieuwd of ze haar logeeradres gewoon weer herkent.
En ik heb geen idee of ze even beroerd kunnen worden van Stronghold, misschien wel bij wat zwakkere fretten. Want het is natuurlijk toch een giftig goedje uiteindelijk wat door het lichaam wordt opgenomen.
Ik hoop dat het Bibi nu wat beter gaat bevallen de logeerpartij en ben ook wel benieuwd of ze haar logeeradres gewoon weer herkent.
Oh die balletjes klinken wel leuk. Ik zal eens bij het Kruidvat gaan kijken.
Het stel gaat nu wel naar 'bekend terrein' dus ik hoop dat ze zelf ook gaan genieten van hun vakantie.
Ik heb nooit eerder gehoord dat fretten een reactie gaven op Stronghold, maar dat kan natuurlijk altijd. Is er een mogelijkheid dat ze bij elkaar in de nek hebben kunnen likken en daardoor iets binnen hebben gekregen?
Het stel gaat nu wel naar 'bekend terrein' dus ik hoop dat ze zelf ook gaan genieten van hun vakantie.
Ik heb nooit eerder gehoord dat fretten een reactie gaven op Stronghold, maar dat kan natuurlijk altijd. Is er een mogelijkheid dat ze bij elkaar in de nek hebben kunnen likken en daardoor iets binnen hebben gekregen?
Oh dat is ook nog een goeie Karen.
die balletjes lijken een goede, misschien ook iets leuks om voor mijn bende te proberen!
Hoppa met zijn alle op naar de Kruidvat
De logeerpartij zal nu toch wel goed gaan toch? Ze kennen Chaimel nu wel
De logeerpartij zal nu toch wel goed gaan toch? Ze kennen Chaimel nu wel
We mogen wel korting gaan vragen voor de reclame die wij maken.
Ik heb het hier ook wel een keer gezien een off day van de Stronghold. Dit was niet met Mila.
Schrijft op Kruidvat balletjes kopen.
Schrijft op Kruidvat balletjes kopen.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Haha we gaan voor staffelkorting naar het kruidvat
Iemand ze al gekocht?
Ik heb ze ongeveer een uur uit elkaar gehad na het toedienen van de stronghold, dus ik denk niet dat ze elkaar afgelikt hebben.
En ze gaan idd naar bekend terrein, ik geef Bibi nu ook bachbloesem druppeltjes die helpen bij veranderingen en uit logeren gaan dus ik ga ervan uit dat het deze keer goed zal gaan. Presley wordt niet weer ziek en Bibi gaat gewoon netjes haar brokkenpapje eten, let maar op
Iemand ze al gekocht?
Ik heb ze ongeveer een uur uit elkaar gehad na het toedienen van de stronghold, dus ik denk niet dat ze elkaar afgelikt hebben.
En ze gaan idd naar bekend terrein, ik geef Bibi nu ook bachbloesem druppeltjes die helpen bij veranderingen en uit logeren gaan dus ik ga ervan uit dat het deze keer goed zal gaan. Presley wordt niet weer ziek en Bibi gaat gewoon netjes haar brokkenpapje eten, let maar op
Tuurlijk, dat gaat best goedkomen.
Ik ben nog niet in de buurt geweest van het Kruidvat, denk dat we er deze week wel even naartoe rijden.
Ik ben nog niet in de buurt geweest van het Kruidvat, denk dat we er deze week wel even naartoe rijden.
Ja ik net. Ik moet ze nog uitpakken, maar ze zien er heel erg stevig uit. Straks maar eens kijken wat ze ervan vindt.yvonne schreef:Haha we gaan voor staffelkorting naar het kruidvat
Iemand ze al gekocht?
Als het rammelt is het meestal wel leuk volgens mijn meiden.
Maar hier liggen al balletjes genoeg in huis waar ik mijn nek over breken kan, dus ik pas deze keer!
Maar hier liggen al balletjes genoeg in huis waar ik mijn nek over breken kan, dus ik pas deze keer!
Ik kom morgen als alles goed gaat pas in de buurt van het Kruidvat. Hopelijk hebben ze dan nog wat...
Gaat vast goed komen deze keer uit logeren!
Gaat vast goed komen deze keer uit logeren!
Ik ga van het weekend even kijken
En dat gaat helemaal goed komen met die twee, Presley wordt actiever en Bibi eet netjes haar bakje leeg.
En dat gaat helemaal goed komen met die twee, Presley wordt actiever en Bibi eet netjes haar bakje leeg.
Bedoelen jullie de Finding Nemo of Lion King balletjes?
Ja, die tenminste ik weet niet of Yvonne die ook heeft, maar ik zag in ieder geval in één van de balletjes Nemo zwemmen.
Met de visjes zo te lezen.yvonne schreef:Ik heb bij het kruidvat nieuwe balletjes gekocht, het zijn eigen balletjes voor baby's van fisher price, best stevig plastic,3 doorzichtige met een nemo-visje erin en 3 dichte