Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
Re: Het vierde Frettensymposium, 3 november 2013
Foto's zijn leuk
waarom vond je het niet leuk mariel
waarom vond je het niet leuk mariel
Ja, het kan toch niet zijn dat je het écht niks vond....
Ik meende het echt.. sorry..
Maar ik heb ook weer niet bedoeld dat het compleet verschrikkelijk was ofso..
Maar ik heb me behoorlijk ongemakkelijk gevoeld en een beetje alleen en verloren..
Leuk om reacties te krijgen over mijn draak..
Wat jullie waarschijnlijk niet weten is dat ik vanwege een behoorlijke faalangst niet meer durfde te tekenen..Terwijl het is wat ik het liefste doe (buiten Koda platknuffelen.. ).
Dit jaar had ik mezelf als doel gesteld om mijn angst om te tekenen te verslaan en het uiteindelijke doel was om een grote draak te tekenen..
En het resultaat kunnen jullie dus zien op de foto..
Het heeft me heel wat moeite gekost, maar ik heb mijn angst verslagen..
Maar ik heb me behoorlijk ongemakkelijk gevoeld en een beetje alleen en verloren..
Wat jullie waarschijnlijk niet weten is dat ik vanwege een behoorlijke faalangst niet meer durfde te tekenen..Terwijl het is wat ik het liefste doe (buiten Koda platknuffelen.. ).
Dit jaar had ik mezelf als doel gesteld om mijn angst om te tekenen te verslaan en het uiteindelijke doel was om een grote draak te tekenen..
Dat tekenen moet je zeker blijven doen! En jammer dat je het zo hebt ervaren, ik vond het ook wel jammer dat ik niet wat meer bij je hebt kunnen zitten maar ik heb eigenlijk met heel veel mensen die ik ken te weinig contact gehad. Dat is wel een beetje een nadeel van een stand hebben op zo'n dag.
Dat is jammer om te horen Mariël Ik was in de veronderstelling dat je het juist wel leuk en interessant vond. Het eerste deel zat je inderdaad alleen en pas na de pauze dacht ik was je meer bij ons in de buurt.
Ik hoop niet dat deze ervaring je voortaan ook weerhoudt om ergens naartoe te gaan of komen want dan mis je best leuke dingen
En dat tekenen moet je zeker blijven doen!
Ik hoop niet dat deze ervaring je voortaan ook weerhoudt om ergens naartoe te gaan of komen want dan mis je best leuke dingen
En dat tekenen moet je zeker blijven doen!
jammer mariel
maar troost je, ik kende best wel wat mensen maar heb eigenlijk ook erg weinig met iedereen gepraat hoor.. ik kwam er zelf jammer genoeg pas laat achter wie jij was, bij de workshop verrijking! maarja dat was praktisch het einde van de dag al
wat dat tekenen betreft, zeker blijven doen hoor, ziet er super mooi uit. ik doe het je niet na!
maar troost je, ik kende best wel wat mensen maar heb eigenlijk ook erg weinig met iedereen gepraat hoor.. ik kwam er zelf jammer genoeg pas laat achter wie jij was, bij de workshop verrijking! maarja dat was praktisch het einde van de dag al
wat dat tekenen betreft, zeker blijven doen hoor, ziet er super mooi uit. ik doe het je niet na!
Ach, Mariél toch!
Ik was ook alleen gekomen maar had zo een aantal mensen van het forum en FB gevonden (en zij mij natuurlijk door de slangetjes op mijn gezicht-> zijn ze toch ook nog ergens anders goed dan alleen zuurstof geven ).
Maar als ik geweten had dat je je alleen voelde, dan had ik gevraagd of je gezellig bij mij/ons was komen zitten.
Je moet/mag dat ook gewoon uit jezelf doen hoor
Alhoewel ik begrijpen kan dat dat best moeilijk kan zijn!!!
Ik zal het echter niet vergeten, en hoop dat je bij een eventueel volgend evenement, zoals de jaarlijkse forummeet van het Frettenforum, jou overal bij betrekken want ik vind jou leuk gezelschap en dat meen ik!
Ik was ook alleen gekomen maar had zo een aantal mensen van het forum en FB gevonden (en zij mij natuurlijk door de slangetjes op mijn gezicht-> zijn ze toch ook nog ergens anders goed dan alleen zuurstof geven ).
Maar als ik geweten had dat je je alleen voelde, dan had ik gevraagd of je gezellig bij mij/ons was komen zitten.
Je moet/mag dat ook gewoon uit jezelf doen hoor
Alhoewel ik begrijpen kan dat dat best moeilijk kan zijn!!!
Ik zal het echter niet vergeten, en hoop dat je bij een eventueel volgend evenement, zoals de jaarlijkse forummeet van het Frettenforum, jou overal bij betrekken want ik vind jou leuk gezelschap en dat meen ik!
Precies, ik ben het helemaal met je eens Esther! Mariël, je bent een hele gezellige meid en dat mag best eens gezegd worden!
Jammer Mariël. Ik vond het heel leuk je te ontmoeten. Ik moet zelf heel eerlijk zeggen dat ik zo'n dag als deze echt doe voor de info en dan ook geconcentreerd luister en aantekeningen maak. Dat is dan niet echt gezellig voor een ander....
Maar er zijn genoeg andere feestjes en uitjes waar dat helemaal niet speelt, dus ik hoop dat je dan gewoon van de partij bent!
En dat tekenen...vooral doorgaan!
Maar er zijn genoeg andere feestjes en uitjes waar dat helemaal niet speelt, dus ik hoop dat je dan gewoon van de partij bent!
En dat tekenen...vooral doorgaan!
Ik was ook op en neer aan het rennen en heb van alles gemist, maar ik kwam je nog tegen met Kirsten en toen leek je toch minder verloren. Maar hoe je je voelt is natuurlijk anders dan hoe wij dat zien.Koda066 schreef:Ik meende het echt.. sorry..
Wat ik dan wel enorm knap vind, is dat je ondanks je faalangst en verloren gevoel toch gekomen bent. Je doet het mooi wel en je was er. Ik denk ook dat als iemand dat van hier (ik niet, ik was mezelf centimeters korter aan het rennen ) dat geweten had, we je meteen uitgenodigd hadden om erbij te komen zitten . Hey, ik had je zelfs al verhuisd naar Amsterdam, zodat je bij Kick en Marjan op de koffie kon .
Maar laat het je er niet van weerhouden nog eens te komen. Iedereen is anders en frettenmensen zijn zo leuk dat we daar graag rekening mee houden . Voor mij liggen er altijd teensokken klaar en voor Hanneke .. nee, dat mag ik niet openbaar op het forum zetten *denkt aan het verhaal van Annemarie *. Nou ja, ik hoop dat je gewoon blijft komen naar waar dan ook!
Volgens mij heb ik dat verhaal van Hanneke al in de auto verteld, dat was ook niet openbaar.
En Mariël, de volgende keer parkeer ik je gewoon achter de Fretties-stand, twee vliegen in één klap.
En Mariël, de volgende keer parkeer ik je gewoon achter de Fretties-stand, twee vliegen in één klap.
Bedankt voor de ontzettend lieve reacties..
@ Esther: Toch vind ik dat je moet gaan zoeken naar fluorescerende slangetjes ofso.. Ik heb je het eerste deel van de dag helemaal niet gezien, dus je valt nog niet genoeg op!
@ Karen: Ik ben opzich ook wel een beetje een nerd wat dat betreft.. Ik heb alleen tijdens de workshops geen aantekeningen gemaakt, maar verder ook van alles hoor! Ik vond vooral de pauzes het moeilijkst..
@ Birgit: Ik heb altijd begrepen dat mannen het niet prettig vinden als hun vrouw langer is, dus Sjeng vind het vast niet erg dat je een paar centimeter korter geworden bent...
@ Marjan: Ik heb een certificaat verkoopmedewerkster in de dierenbranche en 2,5 jaar werkervaring, dus misschien ben ik wel een goede kandidaat..
Ik weet overigens niet zo zeker of ik nog wel durf te komen op andere bijeenkomsten.. Als ik die verhalen hoor..
Nee hoor, ik ben de volgende keer gewoon weer van de partij..
@ Esther: Toch vind ik dat je moet gaan zoeken naar fluorescerende slangetjes ofso.. Ik heb je het eerste deel van de dag helemaal niet gezien, dus je valt nog niet genoeg op!
@ Karen: Ik ben opzich ook wel een beetje een nerd wat dat betreft.. Ik heb alleen tijdens de workshops geen aantekeningen gemaakt, maar verder ook van alles hoor! Ik vond vooral de pauzes het moeilijkst..
@ Birgit: Ik heb altijd begrepen dat mannen het niet prettig vinden als hun vrouw langer is, dus Sjeng vind het vast niet erg dat je een paar centimeter korter geworden bent...
@ Marjan: Ik heb een certificaat verkoopmedewerkster in de dierenbranche en 2,5 jaar werkervaring, dus misschien ben ik wel een goede kandidaat..
Ik weet overigens niet zo zeker of ik nog wel durf te komen op andere bijeenkomsten.. Als ik die verhalen hoor..
Nee hoor, ik ben de volgende keer gewoon weer van de partij..
Haha Mariël, goed bezig hoor! Fluorescerende (wat een lastig woord!) slangetjes, geweldig En ik weet zeker dat je het goed zou doen achter een stand
Haha ik heb naast Sjeng nog een andere vent en die is al 10 cm langer dan ik, dus daar hoef ik het niet voor te doen .
Mooi zo Mariël
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Goh Mariel, ik ben jou toch helemaal misgelopen op het symposium
Jammer zeg! Ik hoop je een volgende keer wel te ontmoeten.
Jammer zeg! Ik hoop je een volgende keer wel te ontmoeten.
@ Mariël : Ik zal eens gaan kijken of ze fluorescerende slangetjes hebben!
En fijn dat je een volgende keer gewoon weer van de partij zult zijn
En fijn dat je een volgende keer gewoon weer van de partij zult zijn
@ Yvonne: Ik heb jou inderdaad helemaal niet gezien..
Hmm, dan blijft het nog even spannend hoe je eruit ziet..
Volgende keer komt dat vast goed..
Hmm, dan blijft het nog even spannend hoe je eruit ziet..
Volgende keer komt dat vast goed..
Fem, waarom was jij er eigenlijk niet op het symposium?