Hahaha, niets aan de hand hier hoor

Ze doet het naar omstandigheden nog steeds erg goed! Geen teken van uitdroging meer gehad.
Bibi is alleen vreselijk in de rui en heeft er behoorlijk last van. Ze was altijd kriebelig en met de rui nog erger. Maar nu met haar sowieso al verzwakte toestand (zo noem ik het maar even) is het wel erg sneu.
Ze krabt veel en ik kan ook hier en daar plukjes er wel uit trekken om te helpen, maar het blijft een rottijd, die rui.
Ze slaapt nu ook meer en als ze wakker is dan is ze snel afgeleidt door de jeuk. Kan haar helaas er verder niet mee helpen.
Daarbij heeft ze ontdekt dat ik vieze medicatie door haar Waltham meng

Is ze niet blij mee. Ze haalt steeds haar neus ervoor op wanneer ze merkt dat er iets in zit. Ze heeft dan nog gelijk ook, het is ook goor spul en ik begrijp het volledig maar ze moet het toch nemen.
Dieren kun je maar tot zo ver foppen, helaas helaas!
Dus ik doe mijn best, maar ze maakt het me wel moeilijk zo. Heb voor de omeprazole nu ook een nieuw trucje moeten gebruiken. In de ferretvite pasta. Want ze neemt ze niet meer als ik ze in de waltham doe. Dan spuugt ze ze weer uit!
Stinkdier... Maar tot nu toe werkt de pasta goed en met omwegen (waltham op lepel met medicatie etc) krijg ik de vieze zooi er ook wel in. Moet gewoon creatief zijn