Lezing van Hanneke was leerzaam en liep heerlijk uit zoals altijd met Hanneke!
Maar wat voornamelijk gewoon erg leuk was, was om de mensen van hier en anderen gewoon weer eens te zien/ontmoeten.
Ben maar kort geweest maar het was wel gezellig.

. Gelukkig haalde Kiezebrink die tijd aardig in en eindigde met 35 minuten lezing op 16:05. Chaimel kon nog goed op tijd van start. Hanneke moet de volgende keer maar gewoon 1,5 uur krijgen
. Gelukkig haalde Kiezebrink die tijd aardig in en eindigde met 35 minuten lezing op 16:05. Chaimel kon nog goed op tijd van start. Hanneke moet de volgende keer maar gewoon 1,5 uur krijgen  .
 . .
. Zo zie je me, zo niet meer!
 Zo zie je me, zo niet meer! Ik had eerst ook een beetje dubbele gedachten over de keuring, maar nu ik er zelf als schrijver met m'n neus bovenop heb gezeten zag ik dat het allemaal wel meevalt! De meesten waren erg nieuwsgierig en tijdens de keuring wilde veel fretten zelfs op de tafel spelen en ontdekken. De wat bangere fretjes werden snel gerustgesteld met wat zalmolie of pasta.Mette schreef: En tegen iets als de keuring zelf aanlopen is tja... Niet anders dan een dierenarts check-up bezoekje voor ze maar dan veel leuker en lekkerder, want ze krijgen wel lekkers daar achter de schermen.

Dat kan niet, want Mila was er niet.Nadine schreef:Ook heb ik een moertje in handen gehad waar ik erg fan van ben.

Op uiterlijk natuurlijk wel.
 Op uiterlijk natuurlijk wel.  
 Alle keurmeesters gingen erg goed met de fretten om en daardoor ontdooiden de meeste gestreste fretjes erg snel. Meerdere jonge fretten durfden dan ook te spelen op de keuringstafel.
 Alle keurmeesters gingen erg goed met de fretten om en daardoor ontdooiden de meeste gestreste fretjes erg snel. Meerdere jonge fretten durfden dan ook te spelen op de keuringstafel.Nadine schreef:en met Lianne was het vooral erg gezellig

. Maar de meeste fretjes zijn juist onder de indruk en erg nieuwsgierig (positieve stress) dus het kan heel goed zijn dat ze zich juist erg goed zou gedragen juist.
 . Maar de meeste fretjes zijn juist onder de indruk en erg nieuwsgierig (positieve stress) dus het kan heel goed zijn dat ze zich juist erg goed zou gedragen juist. 

Zeker voldaan!
 Zeker voldaan!
 . Hij heeft hier en daar een enkeling die hij niet mag (zoals zijn eigen fokker, en Nadine toen ze een maand op ze paste omdat wij in Nieuw Zeeland zaten
 . Hij heeft hier en daar een enkeling die hij niet mag (zoals zijn eigen fokker, en Nadine toen ze een maand op ze paste omdat wij in Nieuw Zeeland zaten  ), maar dat is het ook wel. Thuis in zijn eigen territorium mag je hem niet altijd kriebelen "hé, blijf van mijn bil!" :twisted:
 ), maar dat is het ook wel. Thuis in zijn eigen territorium mag je hem niet altijd kriebelen "hé, blijf van mijn bil!" :twisted:
 Die twee witkoppen waren een verademing bij de rest van de vreemde kleurtjes en reuzefretten in ieder geval.
 Die twee witkoppen waren een verademing bij de rest van de vreemde kleurtjes en reuzefretten in ieder geval.  
 . Zo lekker knuffelig is hij ook zeker met praktisch iedereen wel, en ook zeker als hij uit zijn territorium is en ik hem niet zit te plagen
 . Zo lekker knuffelig is hij ook zeker met praktisch iedereen wel, en ook zeker als hij uit zijn territorium is en ik hem niet zit te plagen  . Lekker knuffeltje is het!
 . Lekker knuffeltje is het!