Presley en BiBi zijn weer thuis. Het is op zich wel goed gegaan bij Chaimel, maar vooral BiBi heeft erg moeten wennen.
Ze wilde geen brokkenbrei eten, en geen meds innemen met waltham. Dus de meds deed Chaimel met een spuitje in haar bekje en na 4 dagen heeft ze de pogingen met de brokkenbrei gestaakt en heeft ze BiBi alleen nog waltham gegeven. Dat ging wel goed. Pas de laatste dagen had Chaimel het idee dat Bibi zich "thuis" voelde. Ze is 85 gram afgevallen, maar is wel vrolijk en speels. Presley ging beter, nam meds, waltham en brokkenbrei net als thuis. Hij heeft wel zichtbaar veel last van zijn oortjes

dus ik ben bang dat we daar voorlopig nog niet mee klaar zijn. Ik zie ook korsten in zijn oren zitten en ik mag er niet aan komen. Vrijdag moet ik met Presley terug naar Hanneke, maar als ik het zo inschat denk ik dat hij weer aan de antibiotica moet. Ook hij is afgevallen, zo'n 200 gram maar op zich kan die bullebak het wel hebben. Ik hou het wel in de gaten nauurlijk.
Eigenlijk zit ik nu wel met een dilemma. Neem ik BiBi mee naar Hanneke of niet? Ze zei, als het goed gaat hoef je haar niet mee te nemen, dat scheelt weer een consult. Maar ik weet niet zo goed wat ik met haar voeding aanmoet. Ik was van plan, om donderdag muisjes en gemalen muisworsten te gaan halen bij prooidier, maar zou ze dat wel mogen en vooral willen eten ? En....(hoe) krijg ik haar weer van de waltham af ? Ze moet nog deze hele week de meds hebben en dan mag ik ermee stoppen. Dus dat is iets, wat ik zeker met Hanneke wil overleggen. Over Presley's voeding hoor ik natuurlijk ook vrijdag pas meer maar ik denk dat hij voorlopig niets anders kan/mag eten dan wat hij nu krijgt. Vind het wel sneu hoor, je ziet echt dat hij pijn heeft

Ik hoop toch dat daar iets aan te doen is.
Het waterbed was een succes voor Presley, maar komisch genoeg rolde hij er ook regelmatig af volgens Chaimel

Dat heb je met een zwaargewicht
Maar hij vond het wel fijn om daar op te liggen, en BiBi ook. Nou heeft Jolanda nog een paar waterbedjes liggen en ik neem er 2 van haar over. Ik mag ze best een beetje verwennen natuurlijk
Nou ik ga nog even kijken of ze wat brokkenbrei willen eten en dan naar bed.