Ik zag laatst Karen een tube pasta met haar kin bedienen terwijl ze met 2 handen met de fret bezig was, dat vond ik ook heel knap

Haha hoe dan? Darwin ik wel eens een filmpje van zien.Mette schreef:Ik knip nagels altijd 'hangend in de lucht'. Ik moet het wel alleen doen..., maar pak ze gewoon achter de schouders vast, ze hangen in de lucht, en kunnen niet opkijken om mij te grijpen bijv. Hun voorpootjes steken dan automatisch naar voren, of ik wip mijn duim net zo wat onder het okseltje zodat die mooi naar voren wijst. Soms gaan ze van de stress of het weg willen 'konten draaien', maar dan laat ik ze dus gewoon uit draaien... Geruststellen dat het echt zo over is, etc. en na verloop van tijd (keer of 3) wennen ze echt aan zo de nagels knippen en hangen ze dus gewoon stil, voetjes rustig, en knip knip knip, ik kan het zo achter elkaar doen zonder afleidingen, nekvel pakken, wat dan ook. Nala is nog jong dus juist zij kan het zo ook nog super gemakkelijk leren nu. Als ik een filmpje ervan moet maken moet je het maar zeggen. Heb wel net de nagels geknipt vorige week maar kan doen alsof.
Oeh en heerlijke en enge verhalen verder, genieten!
Zoiets doe ik nu ook, alleen houd mijn dochter haar vast met een tube zalmpasta voor haar neus en dan probeer ik te knippen. Maar ze kromt haar teentjes zo erg, dat ik er niet goed bij kan. Ze zit echt gewoon niet stil.Tinypaws schreef:Wat nageltjes knippen betreft. Ik hou een tubetje (haarbal pasta in mijn mond) ik doe er net een klein stukje in drukken dat ze er net iets uit krijgen dan sabbelen ze aan de tubbe (natuurlijk niet tegelijk en kan ik met beide handen knippen. Echt super makkelijk
Maar hier zijn ze ook wel makkelijk als ik op hun buik smeer maar dan zit het ook overal dus dit werkt net even fijner.
Leuke foto's en filmpjes trouwens
Ahh super lief..beetje druk gehad, mijn moeder is paar dagen geweest, heel gezellig, maar dat is een klets tanteMarjan schreef:Zo, ben ik even blij jou weer te zien op het forum, maakte mij best ongerust over Nala.
Nou heMette schreef:Wauw wat een foto. Net op het 'langste moment'.