Ik snap de rust in je hoofd heel goed. Het verdriet is er echt niet minder om, de brok in je keel en de knoop in je maag blijven bestaan. Het is de knoop doorhakken wat rust geeft zodat je er ook anders in kunt staan. Je ziet alle moeilijke dingen echt nog wel, maar het geeft mij dan meer een gevoel van “ nog even lieffie en dan ben je er vanaf” in plaats van het constante afwegen of de grens bereikt is. Niet meer de onrust van nog even dit proberen of nog even het resultaat hiervan afwachten...de constante hoop dat er (tegen beter weten in) toch nog iets is wat een ommekeer kan maken in het ziektebeeld.
Geniet van alle momenten van elkaar, maar dat doen jullie wel volgens mij. Voor de kinderen is het nog moeilijker dan voor ons volwassenen, maar ik ken Nala niet en zie zo duidelijk op de foto dat ze heel erg ziek is...en ze heeft de vermoeide blik in haar ogen van een dier dat er klaar mee is. Dat vertelt zo veel meer dan een poepje of een schaaltje leeg eten.
Ik heb heel veel respect voor je besluit en wat heb je veel geleerd in de korte tijd dat Nala bij je is. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd! Het zullen nog zware weken worden