Ik hoop dat je een gouden mandje voor haar vind!
Als ik Moos niet had, kwam ik haar zó ophalen maar 2 zieke fretten mét gedragsproblemen erbij dat is me te veel.
Maar het is wel een schatje hoor

(met name door die buik
 (met name door die buik  ). Hopelijk kan ze het snel een beetje overkomen en toch weer even wat eten, buiten alleen de meds met Waltham.
 ). Hopelijk kan ze het snel een beetje overkomen en toch weer even wat eten, buiten alleen de meds met Waltham. . Ik ben letterlijk ineens fretloos sinds ik 17 was en heb altijd meermalen per dag volop de zorg voor ze gehad natuurlijk. Buiten dat, moet Eureka natuurlijk nog erg wennen en heeft momenteel wel even wat verhuisstress. Ze eet na 1x overslaan wel goed gelukken dus ze pikt het lekker op. Ik ben volop in contact en flink aan het helpen. Gek genoeg is het een beginner waar ze naartoe is gegaan, doorgestuurd via SDF/Marianne en we hadden beide hetzelfde gevoel: dat het ondanks een beginner iemand was die totaal begaan was met Eureka's verhaal, nergens voor terugdeinsde en heel serieus en enthousiast was. Mede daarom ging het ineens zo snel, want hij ging er echt volledig voor. Flinke spoedcursus gegeven dus en nog volop in contact maar ze gaan heel lekker saampjes ondanks dat ze hem al 2 keer te pakken heeft gehad
 . Ik ben letterlijk ineens fretloos sinds ik 17 was en heb altijd meermalen per dag volop de zorg voor ze gehad natuurlijk. Buiten dat, moet Eureka natuurlijk nog erg wennen en heeft momenteel wel even wat verhuisstress. Ze eet na 1x overslaan wel goed gelukken dus ze pikt het lekker op. Ik ben volop in contact en flink aan het helpen. Gek genoeg is het een beginner waar ze naartoe is gegaan, doorgestuurd via SDF/Marianne en we hadden beide hetzelfde gevoel: dat het ondanks een beginner iemand was die totaal begaan was met Eureka's verhaal, nergens voor terugdeinsde en heel serieus en enthousiast was. Mede daarom ging het ineens zo snel, want hij ging er echt volledig voor. Flinke spoedcursus gegeven dus en nog volop in contact maar ze gaan heel lekker saampjes ondanks dat ze hem al 2 keer te pakken heeft gehad  . Hij gaat er echt vol voor en ik zie zeker potentie dat hij haar alles kan geven wat ze nodig heeft, anders was ze niet meegegaan.
 . Hij gaat er echt vol voor en ik zie zeker potentie dat hij haar alles kan geven wat ze nodig heeft, anders was ze niet meegegaan. Ik hoop dat ze hier haar gouden mandje krijgt en zo te lezen zal dit wel goed komen.
  Ik hoop dat ze hier haar gouden mandje krijgt en zo te lezen zal dit wel goed komen.

.
 . al vanaf in bed wakker worden tot nu. In shock dat ik niet alle papjes en meds hoef te verdelen.
 al vanaf in bed wakker worden tot nu. In shock dat ik niet alle papjes en meds hoef te verdelen.
 .
 .
 . Het is voor mij nog altijd wennen om sinds ik 17 ben ineens geen fretten meer in huis te hebben. Mijn tijd komt wel weer. 100% zeker. Ooit. En tot die tijd blijf ik hier lekker rondhangen, genoeg vrienden eraan overhouden, de info site onderhouden en de fokvereniging in stand houden. Ggelukkig zijn de andere fokkers die op hun gat liggen ook allemaal in die stemming, dus ik ben superblij dat we dat belang allemaal zien. Jarenlang gevochten voor een kwaliteitscontrole voor fokkers (uiteraard meer voor de zoekers), dus dat gaan we nog niet opgeven. En gelukkig hoef ik dat niet alleen te doen, want vroeger werden al dat soort initiatieven behoorlijk snel weer opgegeven als er ook maar iets dwarszat. Superblij dat ik het niet alleen hoef te doen.
 . Het is voor mij nog altijd wennen om sinds ik 17 ben ineens geen fretten meer in huis te hebben. Mijn tijd komt wel weer. 100% zeker. Ooit. En tot die tijd blijf ik hier lekker rondhangen, genoeg vrienden eraan overhouden, de info site onderhouden en de fokvereniging in stand houden. Ggelukkig zijn de andere fokkers die op hun gat liggen ook allemaal in die stemming, dus ik ben superblij dat we dat belang allemaal zien. Jarenlang gevochten voor een kwaliteitscontrole voor fokkers (uiteraard meer voor de zoekers), dus dat gaan we nog niet opgeven. En gelukkig hoef ik dat niet alleen te doen, want vroeger werden al dat soort initiatieven behoorlijk snel weer opgegeven als er ook maar iets dwarszat. Superblij dat ik het niet alleen hoef te doen.  .
 .